Şehir hastanesine gidiyordum 12.haftamda parazit çıkmış tahlillerde ondan sonra 2 kez gittim hep gözden kaçırmış yogunluktan detaylı için üniye gittiğimde doktor eski tahlillere tümüne bakarken fark etti dedidoktor bakmayacaksa niye yapmiş bu tahlilleri amniyosentez falan yaptırmak zorunda kaldım allahtan bebege gecmemiş antibiyotik kullanıyorum şimdi ünide devam ediyorum hoca ögretim üyesi ve asistanları bakıyor cok ilgililer ama sadece riskli gebelere bakıyorlar devlet hastanesi kalabalıktan ilgilenmiyor maalesef