Brcnkcsy66 Bende devlete gidiyorum kontrollere, hiçbir bilgi vermiyorlar. Bebek iyi mi, kilosu normal mi, boyu ne durumda hiçbir şey.. Cinsiyet söylemediler özele gittim, ilk defa orada bebeğimi net gördüm. Boyunu, kilosunu, her şeyini anlattılar. Kendimi ilk kez hamile hissettim çünkü devlette daha çok hasta gibi davrandılar. Bir de sanki gıcıklığına verdikleri ultrason kağıdına böyle siyah leke gibi bir noktayı yazdırıyorlar. Özeldeki ultrason kağıdında bebeğimi tam vücut gördüm ve tek saklayacağım ultrason kağıdı o olacak sanırım. Özeller bu kadar pahalı olmasa devletin kapısından geçmem ama işte fiyatlar almış başını gitmiş, el mecbur oraya gidiyoruz.