Sevilgokcen Allahkahretmesin1 domatesle kavur biraz azcik su koy , suyu cekince sogut posetle buzluga koy hazir olmus oluyor hem
gamzecee Allahkahretmesin1 bende alıyorum süzgece koyup yıkıyorum zaten kısmi olarak buzu açılıyor sonra tencereye atıyorum
Elif0611 Canım ben kışlık yaparken hep taze fasulyede yapıyorum yıka doğra yemeklik ayarla suda biraz haşla hafif rengi değişince süz kurusun iyice buzdolabı poşetlerine koy at buzluğa 2 sene hiçbirşey olmuyor
star3star Allahkahretmesin1 domatesle birlikte az kavurarak sarartıp öyle buzlupa kaldır sonra yapıcağın zaman soğanlayıp pişirirsin
Nazendehanim Allahkahretmesin1 ben düdüklüde yapıyorum direk atıyorum suyunu da ekleyip kapatıyorum ,dışarda çözülmesini erimesini beklemiyorum onu demek istedim