Allahkahretmesin1 canım ben şöyle yapıyorum genelde
•Ayıklayıp güzelce yıkayıp süzmeye bırakıyorum.
•2 domates ufak doğrayıp tencereye atıyorum yağ koymadan.
•üstüne süzülen fasulyeleri atıp orta ateşte kapağı kapalı kalıyor.
•Birkaç kez döndürüp rengi koyulaşana kadar pişiyor hafiften.
•Sonra altını kapatıp soğumaya bırakıyorum .Soğuyunca buzdolabı kilitli poşeye koyup buzluğa atıyorum.
En azından birdaha ki pişirme de çok gaz gitmemiş oluyor hemde tüm malzeme olmuş oluyor zaten 😀