edis22 _bugle_m123 yok yok cok sukur aksamdan beri biraz cogaldi hareketleri dune ve bugun sabaha gore, biraz kafam rahatladi🤲🏻😇
mervesglm edis22 3460 doğdu kalmadı ilk doğduğunda. 1 hafta sonra sarılıktan yatırdık 3 gün. Acemilik çektik baya ama iyi şimdi şükür.
Berenibeklerken edis22 bu haftada bekleme hiç canım. Sağlık ocağına da olsa git kalbini dinle. Bu haftalarda aksatmamak lazım bunu Allah korusun
minnosveannesii edis22 Kendini yorduğunda da durgunlasiyor eğer fazla hareket ediyorsan, bolca dinlenip hissetmeye çalış birşeyler ye iç konuş onunla biraz dürt karnını gidişat aynı ise doktoruna git hemen
edis22 Betullyillmazx normaldir ya heralde. Benimki dun geceden basladi harekete sanirim alanlari daralmis o yuzden performanslari dusmus. Benpazartesi kontrolum var insallah normaldir ve sagliklidirlar