edis22
Canım 36 da benimde öyleydi hatta sürekli dürtüyordum bazen uzun süre tepki vermiyordu.Çok ağır haraket ediyordu genelde,37. Haftada bir tık daha hareketleri arttı şimdi 38 oldu maşallahı var eski haraketli zamanlarına döndü.Sende Zercan hocaya gidiyordun sanırım,ben geçen sordum uzun süre haraket etmezse hemen gel dedi uzun saatler tepki alamazsan git bi nst çekerler hemen için rahatlar en azından