Cgrunul Kızlar sabah uyandıktan akşam yatana kadar karnım kazınıyo sürekli birşeyler yemek istiyorum sürekli mutfaktayım 🙊 sizde böylemisiniz yaa
segah06 Cgrunul hahaha ben de birkaç güne kadar öyleydim ama öyle bir bulantı başladı ki sormayın gitsin. Maşallah diyin kendinize 😍😂
Dmnn_58 Aynı bende öyleyim sürekli bişeyler yiyorum ve midem de bulanmıyor bende mi bi sorun var diye düşünmüyo değilim
Cgrunul Dmnn_58 kızıma hamileyken 3. Ayıma kadar bulantı yaşamıştım hiç yiyememiştim ama bu gebeliğim çok farklı geçiyo hiç hamile gibi değilim 😅
Cgrunul Ada-1712 ben burda çok okuyorum ilk aylarda kabızlık sorunu yaşayanlar ama ben hiç yaşamadım kuzum
Ada-1712 Cgrunul 5+1 haftalığız yaşıyorum kabızlık sorunu korkudan yiyemiyorum yemek çok rahatsız ediyor çünkü 😏
Dmnn_58 segah06 Cgrunul 4+5 te keseyim görmüştük doktorum iki hafta sonra gel kalp atışlarına bakalım dedi yarın tam 7 haftalık oluyorum yarın gidicez inşAllah hayırlısıyla görürüz
Cgrunul Ada-1712 doktoruna danıştın mı canım belki bi ilacı falan vardır bol bol kabak kayısı tüket bari
Ada-1712 segah06 sütle hiç aram yok aslında günde 1 bardak oda yatmadan önce muzla beraber bebek için oda kabızlıktansa süt içerim ama 🥹 iyi mi geliyor