Benjaminannesi Canpolat Allah razı olsun teyzesi yemin ederim böyle korku görmedim kaynanamla bir hafta kalsam bu kadar korkmam 😂
Anne_bebek38 Benjaminannesi kaçıncı haftadasınz 1cm açıklığı açıklık bile kabul etmiyorlar merak etmeyin bebeğe bisey olmaz ben ilk gebeligmde 2 cmle 1 ay dolandm
Ebbruc Benjaminannesi ağzı olan konuşuyor misali, benim kaynanamda 2 tane doğurmuş altı üstü 10 çocuk doğurmuş havasında, ben hamileyken tarlaya giderdim onu bunu yapardım havasında hep . Takmaa doktorunu dinle sen, ponçiğim sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻❤️
Suzis Benjaminannesi ya sacmalama kiz azalmaz tabiki oyle kolay mi o cevremde 3.5 cm aciklikla eve gonderilenler var
Deletedmom21662 Benjaminannesi 2 cm açıklıkla eve gittim iki gün sonra doğuma gittim suni sancıyla güzel bi doğumum oldu su azalınca doktor bilgi veriyor sen endişe etme canım benim
Suzis Benjaminannesi bu arada ben de 37+2 yim bakalim hangimiz daha erken yapacak 😂 ama benim ne catima bakti doktor ne bir sey. Catiya sanci baslayinca bakacakmis hayirlisi bakalim ben bakmasini isterdim normal mi olacam seseryan mi belirsiz. Belirsizlikler cok kotu
Sumiire Benjaminannesi ya manyak kadın kapı mı bu açıklık olunca cereyan yapar gibi kaçak olsun kese yırtılmadığı sürece suyun azalmaz bebekle alakalı durumlar dışında kaç haftalıksın
Sumiire Benjaminannesi e normal kız acıklıgın olması doğum yaklasıyo artık burda cok kişi var öyle acıklıkla günlerdir bekleyen
Emirin_Annesi02 Benjaminannesi 37+4 için gayet iyi aslında açıklığın olması. Bebek gelişiminde problem yoksa sorun yoktur . Rahim de öyle lap diye açılmıyor zaten merak etme. Suyun da senden habersiz nasıl eksiliyormuş o da değişik bir yaklaşım olmuş. Suyun birden gelmese sızıntı olur ki onu da anlarsın mutlaka. Bu arada 6 gün önce 40+1 de doğum yaptım. 33. Haftadan beri 2 cm açıklığım vardı. 2 cm açıklıkla dolaşıyırdum 😂
Babymomhappy Benjaminannesi aşkım ağlamaaaaa squat yap merdiven in çık yere eğilerek yerleri sil açıklığın artsın öyle basit mi su sızması oldu her hapşırıkta öksürükte damla damla giderdi 9 ay boyunca 1 cm ne ki 10 cm sonrası doğum başlıyor öyle bir durum da doktorun riske atıp gönderir mi sakın ağlama üzme kendini de bebeğini de bak haftalarimiz aynı acaba ilk sen mi ben mi dogurcaz😅 ben senin enerjini çok seviyorum ve şuanda da o enerjiyi sende görmek istiyorum 1 cm hiçle aynı o yüzden ne yapıyoruz hiiiiiç canımızı sıkmıyoruz😘😘😘😘
Benjaminannesi Babymomhappy ahsgsha ilk ben gidiciyim sanırım 😂😂yaaa teşekkür ederim bebeğim çok mutlu oldum cümlelerin çok mutlu etti beni 😘😘😘🏃🏃🏃🏃🥰🥰🥰
Medine__1995 Benjaminannesi bende 1cm. Açıklık ile yaklaşık bir ay bekledim ayrica doktorum suyunun çok iyi olduğunu söyledi bebek gelene kadar
Benjaminannesi Medine__1995 bana da öyle dedi şu an çıktım hasteneden yani biraz oturup hayatı sorguladım 🙈