Mlkdnz evet gittim ama yine aynı şeyi söyledi. Bebek de büyümüş kese de ama kese yeterli büyümemiş. Normalde 7+6 yım ben adet günüme göre. Bebek 7+2 gibi kese 6+2 gibi. Doktor haftaya tekrar görmek istiyorum dedi. Eğer büyümüş olsaydı 3 hafta sonra çağırcaktım dedi. Gözüm üstünde olcak bu ara dedi. Ama sanki pek umutlu değil gibi 😢