Fztozgeckr
Fztozgeckr her hafta biraz daha arttı elhamdülillah, kanamam çok şükür son iki üç gündür yoksa hep devam etti üç defa acile bebeğimi kaybettim korkusuyla gittim. Birisinde kıyafetlerimde kuru hiçbir yerim kalmamıştı pıhtı geliyordu sürekli onuda atlattık. Günde üç fitil bir iğne vuruluyordum. Şimdi iğneyi bıraktım fitile devam ediyorum. İlk defa iki hafta sonra gel artık dedi doktorum çok mutlu olmuştum. En son kontrolüm perşembe günüydü tamam bir ay sonra görelim dedi 🥰 ne gelirse Rabbimden tabi daha kötüsü olmaz umarım böyle devam ederiz. Sizinde korkunuz gitmiş olur 🌸