zeylifestyles Umarım istediğin sonucu alırsın. Çok istiyorsun biliyorum takip ettiğim kadarıyla. İnşallah hamilesindir 💜
Rabiakocaman Sevimlianne_adayi kimyasal olabilir bi kan ver istersen. Yada 2 gün sonra bidaha tekrarla testi. Ama inşallah bebiş versie ve sağlıklı bir şekilde buyur inşallah
Sevimlianne_adayi Rabiakocaman ama şey kimyasal olsa falan ağrılı olur mu benim normal adetim gibi rengi fakat yoğun değil
Elifffbay Sevimlianne_adayi kimyasal olsa ilk az sonra yoğun gelir ve çamur gibi gelir ben geçirdiğim için biliyorum inşallah gebesindir 🤍
Sevimlianne_adayi Çok korkuyorum ilk gebeliğim de böyle olmuştu be dış gebelik oldu çok korkuyorum şuan öyle ağlıyorum öyle ağlıyorum testi tekrarlayıp acile gideceğim
Sevimlianne_adayi Azraa33 umarım ama hu kanama korkutuyor inşallah geç döllenmedir ondan regl olmuşumdur
nazile4152 Sevimlianne_adayi Dualarım sizinle bugünün cuma hürmetine gönlünden daha güzel sonuçlar versin Rabbim kan verin bende kimyasal yaşamıştım o yüzden en iyisi kan vermek 🌸
yabadabaduu Sevimlianne_adayi inşallah yerleşme kanamasıdır bu sefer yüzünüz güler🤲🏻 bi test daha yapın aynı çıkarsa bence kan testi verin yarın sabah Allahım nasip eder inşallah 🌸
Eylul2019 Sevimlianne_adayi buyuk ihtimalle kimyasal gebelik geciriyorsunz.yarin sabah tekrae test yaptgnzda negatif cikar.cnku yerlesme kanamasi kirmizi olmaz.yorumunzda okudgm kadariyla adet rengiyle ayni yazmişsnz.
Sevimlianne_adayi Elifffbay testi tekrarlarım negatif çıktı ama emin olamadım kan vermeye gidiyorum şuan acile
Minnosunannesi_2 Sevimlianne_adayi benim bı arkadaşım iki hamileliğinde de basbaya adet görmüştü adet tarihinde kan verdiğinde de pozitif çıkmisti sende de olabilir kan ver hemen canım
Sevimlianne_adayi Minnosunannesi_2 canım testi tekrarladım negatif emin olamadık kan vermeye gidiyoruz