Sevimlianne_adayi Adetim fakat test yaptım test şuan böyle dk 5-6 https://imgyukle.com/i/VjMAhP https://imgyukle.com/i/VjM7rN çok korkuyorum
Alparslaninannesii Sevimlianne_adayi benim ilk testim de bu kadar silikti kan ver kesinleştir inşallah sağlıkla gelsin 🥰
Deletedmom73711 Sevimlianne_adayi Anlamadım canım bas baya regl mi oldun? Yoksa yerleşme kanaması mı acaba? Bir de elinde test varsa bir tane daha yap, bunun çizgisinden çok emin olamadım
HKclm Sevimlianne_adayi canim adetli misin anlamayamadim. Baya adet kanama gibiyse teste cok guvenemedim ben acikcasi
ParildayanYildiz Sevimlianne_adayi canım bu gebelik testi mi ovulasyon testine de benzettim de o yüzden soruyorum
Suna_4414 Sevimlianne_adayi adetin yoğun kanlamı devam ediyor belki yerleşme kanaması olabilir başka test varsa yap bunun çizgisi tam belli değil emin olamadım
Deletedmom_85 Sevimlianne_adayi ay ya 🥲 rabb’im sevincini mutluluğunu, kursağında bırakmasın inşallah yelizim. Dualarımdasın. Haber et bizi de ♥️
Deletedmom73711 Sevimlianne_adayi Anam kıyamam sana ben, yerleşme kanamasıdır inşAllah🙏🏻❤️Testini yenileyince at bir bakalım
Hatice-x Sevimlianne_adayi ağlayıp üzme kendini canımsın şu cuma hürmetine RABBİM hayırlı sağlıklı bebiş nasip etsin İnşaAllah 🤲💐
Sevimlianne_adayi ParildayanYildiz hemen veremiyorum şimdi 1-2 saate tekrarlıcam o da böyle çıkarsa eşim geldiği gibi