ayssseyy yerleşme kanaması benim oldu o ay bir daha regl olmadım bu tarz bi şeydi bazen iki üç damlada oluyo galiba stres yapma ama adetinin tarihini değiştirme ya da kesik kesik gelmesine sebep olma . Stres çok etkiliyor ben böyle olduktan sonra test yapmıştım pozitifti ama adet tarihime birkaç Gün vardı sanırım . Daha sonra sürekli gelmediyse yerleşme kanamasıdır yüksek ihtimalle .