bir_pasa_annesi Ebbruc içiyorum cnm herşeyi yapıyorum ama hep öyle şu an yarın 20 haftalik olacak 18 den beri böyleyiz dediğin gibi normalmiş yükselmesi kötü diyorlar
Ebbruc bir_pasa_annesi bide havalar sıcak ya oda halsizlik yapıyo insanda, duşa falan girdiğinde serin suyla falan duş al canım bişey olmaz inşallah
bir_pasa_annesi Ebbruc aynen valla cnm oda etkiliyor her gün ılık suyla duş alıyorum dediğin gibi biraz rahatlatıyor
esena13 Ebbruc 3 ay bitince geçer dediler ama maalesef artık kabullendim sanırım hamileliğim böyle geçecek 😔
Ebbruc Bnmv-1 sağlıkla alın inşallah kucağınıza 🙏🏻 esena13 bende kabullendim valla ya , 9 ay çektim diyende var yolumuz uzun sonumuz hayrolsun 🥲
Mihrimahvuslat Ebbruc senin elinde mi sanki kim ister ki kötü geçsin hamileliği boşver takma sen he de geç bebeğin ve sen daha önemlisin
Ebbruc Mihrimahvuslat takmıyorum valla hiç bebeğim daha önemli hepsinden , bi kere kaybettim bidaha kaybedemem
despina234 Ben de 28 haftalık hamileyim iki gündür 10/5 çıkıyor 😔 Maalesef dinlenmek gerekiyor. Ani hareketlerden kaçınmak,bol su tüketmek,tuzlu besinler tüketmek işe yarıyor ama benim tek bildiğim yorgunluk bunun sebebi. Fazla yorulmaya gelmiyor
Nskyhn Ebbruc ben de 25 haftalık hamileyim az önce evde nefes alamadım yere düştüm nefesim kesildi doktora geldik 10/6 ya düşmüş. Doktor en az 2,5 litre su sık sık az az besleneceksin dedi. Ben de pek bir şey yiyemiyorum yemen lazım diye kızdı.eger sürekli olursa kalbe yönlendirecek
Ebbruc Nskyhn nefes alamama olayı çok kötü canım, Allah daha kötüsünden korusun. Bende çalışırken bi kere nefes sorunu yaşadım ama bidaha olmadı. Tansiyon olayı da son 2 haftadır falan böyle
nidayalcindag09 Ebbruc Evet canım doktor bana da dedi hamilelikte çok normal düşmesi dedi. Bol su iç dedi fayda etmezse bı bardak tuzlu ayran oda fayda etmezse serum takviyesi. Suya oldukça dikkat ettim. Ve inan bana faydasını gördüm. Evet bulantılarım olduğu zaman inan bende içemiyordum. Hiçbir şey yiyemiyordum. Ama karnımdaki minik parçamız için mecburuz. 😘😊
Ebbruc nidayalcindag09 suyu başka yollarla karşılayabilsek keşke 🥲 valla bende zorlicam artık kendimi , hem benim için hem bebişin sağlığı için en iyisi bu 🥰
Nskyhn Ebbruc evet o yüzden aman dikkat et benim tansiyon nefes alamamaya kadar gitti yani resmen kesildi artık nefesim şok oldum 🤦🏻♀️
Zahii Ebbruc evet annelik dedikleri gibi cidden kolay değilmiş ilk zamanlardan bile anlıyorsun 🥺 Allah hepimize kolaylıkla bu süreci atlatıp yavrularımıza sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻