Ebbruc Kızlar 8+4 hamileyim ve tansiyonum son bikaç gündür sürekli düşüyor, kahvaltı yaptım güzel bi şekilde ve 5 dakika sonra ölçüm yaptım 10/5 çıktı. 2 dk bulaşık yıkayayım dedim ayakta zor durdum, var mı bu durumu yaşayan ?
Mihrimahvuslat Ebbruc Rabbim şifa versin kuzum dikkatli ol çok ayakta durmamaya çalış bol bol dinlen☺️
Annecikk34 Ebbruc gebeliğimin başlarında bende öyleydim durmadan düşüyordu hemen uzanıyordum ağzıma bişeyler atıyordum sonra vücudum bebeğime alıştı herhalde normale döndü toparladım canım korkma Bu da bir süreç.
Zahii Ebbruc evet tatlım bende 6-8 haftalar arası aynı problemi yaşadım çok kendini yorma sol tarafa doğru uzan dinlen zamanla düzelir. Benim normalde de tansiyonum düşüktür iyice düşünce içim çekiliyordu hâlâ ara ara oluyor progesteron etkisi yapacak bir şey yok çok normal. Kendini İlk zamanlarda özellikle yormadan bol bol dinlendirmeye bak. Endiselenme geçecek.💐
bir_pasa_annesi Ebbruc 2 haftadır da benim tansiyon öyle cnm hep aynı yükselmiyor dediğin gibi halsizlik yorgunluk oluyor öyle olunca
nidayalcindag09 Canım benimde sürekli tansiyonum düşüyor. Hamileliğimin ilk başlarında yaşamadım senin gibi ama bende 20.haftadan sonra başladı. Doktorum hamilelikte normal olduğunu söylemişti bana. Bol bol su içmen lazım dedi. Günde 3 litreye yakın su iç dedi. Geçmezse de bı bardak tuzlu ayran dedi. Günde 3 litreye yakın su içmeye başlayınca düşse bile beni çok etkilemedi. Bol bol su tuket derim. Gene de çok erken başlamış sanırım. Kendi doktoruna bir sor bakalım.
Ebbruc nidayalcindag09 sordum canım şimdi normal böyle şeyler dedi serum takviyesi yapıyoruz anneyi çok rahatsız edecek bi durum olursa istersen gelebilirsin dedi . Su içemiyorum ne kadar sıcak olsa da hava çünkü tiksindim o bile bulantı yapıyo , belkide vücut susuz kaldığı için böyle oluyo . Teşekkür ederim tavsiyen için kendimi zorlayayım su içmeye . Evet çok erken başladı malesef 🥲 kendisi minik etkisi büyük
Ebbruc _edakrsu22 tansiyonumu günlük düzenli ölçmeye çalışıyorum , baş dönmesi , göz kararması ve halsizlik yaşıyorum genelde sonra zaten ayakta duramayacak duruma geliyorum
Biranne11 En başından beri benimde düşüyor. Bol su iç, tuzlu ayran, tuzlu çubuk vs ye. Ani hareket yapma geçer insallah. Bebeğe bir zararı yok doktorum bana öyle söylemişti.
Ebbruc Biranne11 evet evet doktor da dedi bebeğe zararı yok diye şimdi konuştukta. Su ve ayran işine bi yönelcem inşallah düzelir çünkü bayılacak duruma geliyorum bazen zor duruyorum ayakta. Teşekkür ederim 🙏🏻
nidayalcindag09 Ebbruc Evet canım doktor bana da dedi hamilelikte çok normal düşmesi dedi. Bol su iç dedi fayda etmezse bı bardak tuzlu ayran oda fayda etmezse serum takviyesi. Suya oldukça dikkat ettim. Ve inan bana faydasını gördüm. Evet bulantılarım olduğu zaman inan bende içemiyordum. Hiçbir şey yiyemiyordum. Ama karnımdaki minik parçamız için mecburuz. 😘😊
Ebbruc Mihrimahvuslat genelde yatar pozisyondayım zaten de arada bi iş yapasım geliyo onda da böyle oluyorum 🥲 kaynanam dicek iyi ki bi hamile ya bulantısı var ya tansiyonu düşüyo
Mihrimahvuslat Ebbruc senin elinde mi sanki kim ister ki kötü geçsin hamileliği boşver takma sen he de geç bebeğin ve sen daha önemlisin
Minikandhismom 9:4 çıkıyor benimki doktora danıştım halsizlik bayılma yoksa sorun değil dedi Daha çok yüksek tansiyon riskli oluyormuş
Ebbruc Zahii çok yormuyorum aslında kendimi, güneşe vs çıkmıyorum kötü olurum diye beslenmeme dikkat ediyorum, uzanıyorum da gün içinde sürekli ama işte bazen böyle olunca bi korkuyorum, sonra diyorum sıpa kendini belli ediyo böyle böyle 🥲🥲
Ebbruc bir_pasa_annesi bol bol su içmek gerekiyomuş ve normalmiş canım, ilerleyen zamanlarda daha çok oluyo diye duymuştum ben ama bu kadar erken yaşayacağımı düşünmemiştim
Zahii Ebbruc evet annelik dedikleri gibi cidden kolay değilmiş ilk zamanlardan bile anlıyorsun 🥺 Allah hepimize kolaylıkla bu süreci atlatıp yavrularımıza sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻
esena13 Ebbruc 14 haftalığım benimde tansiyonum sürekli düşük 9/6 dan yukarısını pek göremiyorum ama benim bulantılarım çok beslenemiyorum doğru düzgün
Ebbruc esena13 ben prilamla hayatta kalmaya çalışıyorum, yine oluyo bulantılarım yemek yiyemediğim zamanlar oluyor ama geçince hemen meyve falan yemeye çalışıyorum . Benim normali gördüğüm zamanlar oluyo ama sürekli düşük olması kötü oluyodur
bir_pasa_annesi Ebbruc içiyorum cnm herşeyi yapıyorum ama hep öyle şu an yarın 20 haftalik olacak 18 den beri böyleyiz dediğin gibi normalmiş yükselmesi kötü diyorlar
esena13 Ebbruc 3 ay bitince geçer dediler ama maalesef artık kabullendim sanırım hamileliğim böyle geçecek 😔