Merve_tna
Merhaba abla niye böyle acele ediyorsun .rabbim hangi gün nasib etmişse o günde hayırlısı ile gelicek.vakitsiz agaçdan bile yaprak düşmez . Biz 39,haftamızi bitirdik 40gecdik ..daha bir şey yok ..sabır evladının salikli bir şekilde gelmesi için sadece dua et.zaten rabbim onu nasıl vermişse hayırlısı ile kucağına almayida kolaylasdiracak