İlk gebeliğim de 38+5 tim bir hafta bel ağrısı çektim fıtık ağrısından biraz fazlaydı gece uykumdan bile ediyodu ve birden ağrı geçti agrimin geçtiği gece 3 buçukta sancım başladı evde 2 saat kadar çektim hastaneye gittim hastanede 5 cm açılmam olduğunu söylediler doktoru aradılar gelemiceni söyledi ambulans bekledim gelmesi 2 saat sürdü çok sinirlenmiştim ama Rabbim herşeyi düzenli bir şekilde yaşattı iyi ki ambulans geç geldi diğer hastaneye gittiğimde 8 cm açılmam vardı 8 buçukta diğer hastaneye yatış yaptım 9 buçukta doğuma hazırdım ebem çok mükemmel biriydi onun sayesinde çok rahat bir doğum yaptım 9.45 de oğlumu kucağıma aldım çok rahat bir doğum yaptım diyebilirim benim tansiyon sorunum vardı çok yüksek bir tansiyonla normal yaptım ebem doktor hemşireler şaşırdı çünkü sezaryan demelerine rağmen ben inatla normal yaptım hiç pişman değilim şimdi ikinci gebeliğim ve yine normal düşünüyorum ama şunu unutma her kadın her ayrı beden farklıdır pozitif düşün hiç korkma vücudun sana sinyaller vericek bebeğin nasıl doğmak istedigini secicek sadece dua et ins benden daha kolay ve rahat bir doğum yaparsın