Bende 38+2 de doğum yaptım .bir hafta oncesi kasıklarim agiriyordu doğumdan 2 gün önce kontrole gittim nst ye bağlandim doktor 40 bekleriz dedi 😊eve geldim hic agir sancı yok dedim gelmeyecek dogru 2 gun sonra ikindi vakti hic agrim olmadan suyum geldi doktora gittim doğum başlamış ama açıklık yok dedi sancimda yoktu suni sancı veririz dediler saat 17:00 gibi doğumhaneye indim suni sancı almadan saat 22:50 de normal doğumla oğlum geldi .Çok güzel pozitif bir doğumdu 🤗