Rav-Ebu Gaviscon şurup artık mide yanmama iyi gelmiyor🤦 Mide yanmasına başka önerisi olan varmı? Süt hariç 👍🤗
Kubrabyrmm Rav-Ebu bence de ye kahvaltımdan eksik etmiyorum ve ayran soda ne mide bulantım nede kusmam nede mide manyamam var hamile değilim sanki ❤️❤️❤️
Kubrabyrmm Rav-Ebu tabiki gaz sorunlarına ağız diş sağlığına da yararlı ama ben Beypazarı ve akmina öneririm özellikle akmina pet şişede olan acı tadı yok su gibi
Benjaminannesi Rav-Ebu hiç bir şey yok aşkım 😂 37 haftadır çekiyorum bakalım doğum esnasında midemi de arada çıkarıp baksalar iyi olur nesi varmış garibimin belki çocuğun bacağı girmiştir bir kenara sinir oldum 😂😂😂
EmineDefneGokce Rav-Ebu bende valla ilk gebeliğimde ağlardım yanmadan hiç geçirmezdi. Belki sana fayda eder ama dene 🥰 bu gebelikte Allah Kerim 😂