İnsan bedenine ait her şey, bedenden ayrıldığı andan itibaren ait olduğu yeri yani toprağı arzular diye okumuştum. Çocukların göbek bağını, ilk saçını, tırnağını vs saklamak da bu yüzden uygun değilmiş. Eğer saklıyorsanız hemen gömün, çocuğunuzda ki değişikliği gözle göreceksiniz vs gibi şeylerde yazıyordu. Bana mantıklı geldi açıkçası hatta ilk fırsatta, oğlumun ilk saçını kesince saklamıştım onu gömeceğim fırsat kolluyorum. Plasenta konusunda da geç bilgilendim ilk bebeğimde de alıp ellerimle gömmek isterdim bu bebeğimde almaya çalışacağım hastane nasıl karşılar tabiki bilemiyorum ama deneyeceğim sonuna kadar.