Zeynozeyno123 Mrhb, ben doğumdan sonra plasentamı hastanede bırakmak istemiyorum. Aranızda plasentasını alan varmı, hastane sorun cıkarırmı?
Aybeniz_akkaya Zeynozeyno123 merhaba. Ücretli bir işlem olduğu hakkında bilgim var sadece. Bir de galiba her hastane yapmıyor.
Deletedmom7373700 Zeynozeyno123 bende doğumdan sonra almayı düşünüyorum. Kestikleri kordon da dahil. Son çıkan haberlerden sonra bırakma gibi bir niyetim yok asla
uraz_ve_annesi- Zeynozeyno123 bende alacağım, bir sorun çıkaracaklarını düşünmüyorum alıp gömeceğiz eşimle
Zeynozeyno123 Aybeniz_akkaya ucretli mi? Gercekten mi? Çok şaşırdım cunku sonucta kendı plasentam neden ucret alıyorlar acaba
litfenama Aybeniz_akkaya sanırım kordon kanından bahsediyorsunuz siz. Ama hanımefendi plasentayı ne yapacak onu da anlamadım Zeynozeyno123
Aybeniz_akkaya Zeynozeyno123 kusurs bakmayın. Ben yanlışlıkla size kordon kanından bahsettim ücretli diye. Plasenta hakkında bilgim yok. Yanlış bilgi vermek istemem. 😊
Zeynozeyno123 Mervedez159 plasenta ve kordonu kozmetik sırketlerıne satıyorlar ben neden cocugumun kanını ne oldugu bellı olmayan kokos kadınların yuzune krem olarak vereyim kı, o yuzden kesinlikle alacağım ama hastane sorun cıkarırmı onu merak diyorum alaan varsa bilgi verirse sevinirim
Aybeniz_akkaya litfenama aaa evet. Sanırım karıştırıp az buçuk yanlış bilgi vermiş olabilirim. Şimdi baktım. Teşekkür ederim. Hemen düzeltiyorum.😊
Zolemos litfenama sanırım başkalarının kullanmasını önlemek için istiyor. Gençlik serumu vs. Yapıyorlar ya.
Deletedmom7373700 FatmaAkdemirErdoan son zamanlarda aşırı tercih ediliyormuş maalEsef. Yurt dışında çok yaygın. Türkiye de de yapılmaya başlanmış. Plasenta sünnet derisi gibi şeylerden gençlik serumları falan yaptırıyorlarmış. Ciltlerine enjekte ettiriyorlar
twinboymama Deletedmom7373700 hep hep vardı bu. çok çok yararlı diye kordon kanını, sünnet derisini kozmetik şirketlerine satıyor bazı hastaneler, belki de tüm hastaneler. şaka gibi ama her şeyimizden faydalanıyorlar. hakkım olan her şeyi dibine kadar alacağım nasipse
Xxz Deletedmom7373700 aman alsın neredine sürüyorsa sürsun benim ve bebeğimin orayls işi bittikten sonra umrumdads değil plesants valla
twinboymama Zeynozeyno123 hastaneyle doğum sözleşmesi yaparken konuşacağım ilk şey bu. nasipse o günleri görürsem plasentayı, kordonu, hatta sünnet derilerini bile alacağım. kanunen hakkımız bu
Beybilicop twinboymama sünnet derisni elimize verdiklerinde şok olmuştuk eşimle. Hatta geniz etini bile verdiler oglumun ameliyatlarından sonra biz hepsini çöpe attık plasenta mevzusuda doğumda zaten direk çöp kovasına çıkardılar onu ordan alıp kullanmak ta bilemedm yani 🤷♀️
Deletedmom7373700 twinboymama öyle maalesef. Çoğu insan da bilmediği için bırakıp gidiyor. Bende nasipse inşallah ne varsa alıp kendim gömeceğim doğumdan sonra.
sumelegi twinboymama alıp ne yapıcaksınız? En fazla topeağa gömersiniz. Bırakında birileri faydalansın😂
Zeynozeyno123 Deletedmom7373700 ben devlet hastanesınde dogum yapacağım, malum orda kı hemsırler doktorlar bıraz anlayışsız oluyorlar yasal hakkım oldugunu bıkıyorum ama yıne de gıcıklık yapıp vermezler dıye korkuyorum ilk cocıgumda istemeye bile korkmuştum
[silindi] Zeynozeyno123 Hakkiniz olduğundan emin olduğunuz bir şeyi istemekten neden korkuyorsunuz hayir derse başka hastaneye sor yani nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama heralde 1 den fazla hastane var
Deletedmom7373700 Zeynozeyno123 bence isteyin. En fazla yok derler ısrar edersiniz bir münakaşa olur. Yine de istedim çabaladım dersiniz. Bişey yapmayıp bile bile orda bırakmaktan iyidir bence