bebeqiminannesi bana gebeliğimin başında tiroid için ilaca başlamıştı değerim 3.96 idi gebelikte 2.50 üstü olmamalıymış. İlaca ilk olarak 0.25 mg ile başladı sonrasında 0.50ye yükseltti fakat tiroid değerim 0.70e düşünce 0.25 mg ile devam edelim dedi. Şu an 21+5 haftalık hamileyim hala devam ediyorum. Bebeğin gelişimi için önemliymiş tiroid. Belki senin yeni yükselmiştir önceki testlerine bir bak istersen tsh değerin kaç olduğuna