Uzaldiii tatlım dahiliyeye git seni endokrinolojiye yollasın. O kadar güzel bakıyolar ki. Dediğim gibi sabah uyanır uyanmaz iç.. ben eskiden rastgele içerdim, sürdü baya etki etmesi.. annem yıllardır tiroid ilacı kullanır, sabah gözünü açar açmaz iç derdi, bu sefer öyle yaptım. Kahvaltıdan 2-3 saat önce ,valla belki de o iyi geldi ben de bilmiyorum