Minigim38 Ayy benimki kız sürekli kasıklarımda bazen cok rahatsız ediyor acı veriyor bana ama yukari çıkar diyorlar bakalim. Benimki pek rahat yerinde sanki kasıklarıma yapışmış gibi 😅😅
hunilimom Eceninannesi1 zamanı gelince donucek kendisi biliyor 😂 büyük kızım 36 da küçük 27 de baş geliş olmuştu
Eceninannesi1 Hazırlıkta yapamıyorum isim belirleyemiyorum karnımı görenler yok yok erkek diyor Dr kız diyor 😂 ben eniyisi unisex isimlere bakayım 😅 pembe yada mavi yerine de sarı yeşil bakayım 😂😂
Sibelu Eceninannesi1 Benim hiç aşermem olmadı tatlı hiç yemezdim sevmezdim hiç yemediğim kadar tatlı yedim o yüzden hep erkek sandım ama öyle bir şey yok djfk😀
Sibelu Eceninannesi1 4. Aya kadar bulantım oldu 4-6 ay arası hamileliğimin en çook rahat ettiğim dönemiydi. 6’dan sonra mide yanmaları başladı tabi 3 şişe gaviskon bitirdim 🤭
BurcuMusti3107 hunilimom benim bebeğim 24 haftalık ama ben yukarılarda hissediyorum hep ya göbek deliğimin orda yada mideme yakın yerlerde
BurcuMusti3107 BurcuMusti3107 birde bend Eceninannesi1 birde bende ne oluyor biliyor musun bazen bir yerde toplanıyor sanırım orası sertleşiyor ve biraz acıyor sanki 😂
Eceninannesi1 Bebekgeliyoorr ultrasonda en başından beri hangi taraftaydı bebiş sağ kasık mı sol kasık mı hatırlıyor musunuz
Bebekgeliyoorr Eceninannesi1 Hiç dikkat etmedim açıkçası 😊 Cinsiyet sağda olursa şu solda olursa bu veya nabzı şöyle atarsa bu gibi şeyleri hurafe olarak görüyorum 😅
Aycan01 Eceninannesi1 benimde aynı 19+2 günlüğüz ve başından beri rahime yakın hep kasıklarımda hisediyorum
siriniko2511 Eceninannesi1 ilk başta soldaydı şimdi kafasına göre takılıyor. Ama cinsiyetle onun da bir alakası yok burda baya bir konuşuldu kesinlikle tuttmuyor. Göstermiyorsa genelde kız oluyor.