Öncelikle benim de 21. Haftadan itibaren normal doğum pozisyonuna geçmişti kafası aşağıdaydı. Detaylı ultrasona da girdiğimde dr kafası biraz aşağıda rahim duvarına kafasını dayamış ama korkma dedi. Kasık ağrın çok olur dedi. Gerçekten öyle oldu adet sancısı gibi çektim. Büyüdükçe yukarı çıkar diye bir şey yok her an yer yön değiştirebilir sadece. Şimdi 35. Haftadayım yerini hiç değiştirmedi hala kafası aşağıda normal doğum pozisyonunda ve normal bekliyoruz :)