Oglannesi ben denemedim ancak sizin pozisyonunuza geldiğimde aç klmasından veyahut gerekli vitaminleri alamamasındansa mama vererek yoluma devam etmiştim.
Öyle yapmanızı da tavsiye ederim. Bebeğinizin daha sindirm sistemi gelişmedi böbreklerini zorlayıp hasara sebep olmak istemezsiniz , mama gibi alternatif varken neden düşünmüyorsunuz