sedagumus Arkadaşlar selam, 37+5 haftadayız. Şu an suni sancı alıyorum. Gelişim geriliği olduğu için normal doğum deniyorlar. Suni sancı ile doğumu başlatılan oldu mu? Elbette herkeste değişir ama kaç saat sürüyor?
Deletedmom52620 sedagumus ben suni sancıyla yaptım ilk azar azar hissetmedim son 1 saat fazlalaştırdılar yani toplamda 1 saat sancı çektim 27 dakika da doğum yaptım.
Yildiz028 sedagumus benimde hic acilmam yoktu sancim yoktu hic bi belirtim yok suni sanci fitili verdiler . 16 saatte 10 cm le dogurdum.
QUEEN088 sedagumus Bende 3 sm açıklık vardı ama sancı çok azdı o zaman verdiler tahminen 30 dakika sonra sancı geldi bana.
sedagumus Deletedmom52620 Bu ne güzel bir suni sancı hikayesi olmuş, umarım benim de öyle kolaylıkla olur
Deletedmom52620 sedagumus açılmam 3 cmdi fazlalaştırdıklarında eğer açılma yoksa direk hemen sancı vermiyorlar diye biliyorum doktorum öyle demişti aceleye gerek yok sabaha kadar anca 8 9 dedi. Açılmam hızlı arttığı için 6 cm ile o doğumhaneye aldılar orada geri kalan açılmayı sağladılar 10 cm açılınca da doğumum başladı. İnşallah Allah bir avazda kurtarsın canım sağsağlim bebeğini kucağına alırsın. Bol bol yürü çömel kalk çömel kalk bunlar yardımcı zaten ebelerde ilgileniyorlar açılma kolay olsun diye. Sürekli yürü bilinçsiz ıkınma açılman olsun diye çünkü doğumhane de o ıkınman çok lazım olacak
hunilimom sedagumus aksine canım o kadar iyi geliyor ki asla yatma sancinin geldiğini hissediceksin o an çömel destek al
sedagumus Yildiz028 Darısı başıma olsunnn, hiç açılma yok herşey aksi gidecek diye endişeliydim, duymak iyi geldi :)
Rav-Ebu sedagumus benimde ilk hamileliğimde gelişim geriliği olduğu için suni verdiler 15 saat suni aldım açılmam yoktu sezaryen olmak istedim sezaryen oldum inşallah senin açılman olurda doğum yaparsın♥️
sedagumus Rav-Ebu 15 saatte açılma olmaması da oluyor demek ki, nasıl ilerleyecek acaba 3 saattir bekliyoruz bakalım
Pijamaskeliler sedagumus seni çok görüyorum inşallah cabucak sağ saglim rahat şekilde kucağına alırsın kuzucugunu😍🤲🏻🧿