Ecrin54 benim sancım gece başlamıştı, biz sabah hastaneye giderken götürdük ve orada suya koyduk, inşirah, Meryem sureleri, felak, nas, ayetel kürsi, ihlas, fatiha vs sureleri eltim okudu. Sancı çekerken bikaç yudum almıştım. Gece 3 te nişanım gelmişti, öğleden sonra 3 te kızım kucağımdaydı. Sancının ağrısını bile çok hissetmedim ve dikişsiz bi doğumum olmuştu. Allah herkese benimkisi gibi ( inşallah 2. De böyle olur) bi doğum nasip etsin