ayssseyy kişiden kişiye değişiyor cnm sen yinede hamileymiş gibi tedbirli ol hani kan gelse bile adet gibi sakın ona aldanma hastaneye gitsen bile doktorların ağzına bakma 1 ay sonraki adet gününde test yaparsın bende öyle oldu hastaneye gittim kan geldiyse hamile değilsin demişti bide bayan doktor hani bende hiç dikkate almadım aşırı yük kaldırıp iş yaptım çok şükür bebeğime bişi olmadı hani 1 ay sonra gebeliğimi öğrendim kadın doğum cu o yerleşme kanamasıdır demekki demişti