Hayat123456 gmzzmg hacı şerif Denizli’de aslında birde gidip ordan bakmak lazım biraz pahalı geldi açıkçası sitede
Ryry Hayat123456 https://imgyukle.com/i/VjcXYp https://imgyukle.com/i/Vjcczy ben bunu yaptırmıştım canım mavi çiçekli olarak çokta memnunum
BeyzaF Hayat123456 burda daha önceki postlara bakmıştım öneri de bulunan var mı diye çoğunluk çikolata deposuna yaptırmış çokta önermişler bende oraya yaptırdım 2 günde geldi daha dün aldım kargodan ve çikolatası da çok güzel memnun kaldım ben
Hayat123456 BeyzaF bu gidişle bende oraya yaptırıcam gibi sizler memnunsunuz çünkü daha var zaten doğumuma ama bir yerden başlamak gerekiyordu ☺️
Hayat123456 Oesra çikolatasını bilmemde helvası çok iyi ve gerçekten dediğiniz gibi hem kaliteli ve temiz
Sena646 Hayat123456 ben çikolata deposundan yaptırdım çikolataların tadı mükemmel Ülker sütlü çikolata gibi aynı o kadar beğendim ki iyiki de oradan yaptırmışım 3-4 günde geldi araya hafta sonu gitmişti birde demir kutu istedim kutusu da çok güzel 😊😊😊
Babysharkk Hayat123456 https://instagram.com/tunasus?igshid=YmMyMTA2M2Y= halamın yeri, buradan bakabilirsiniz çikolata modellerine, güvenlikle ilgili bir sorununuz olmaz
Maryk Hayat123456 Aynen bende ilk defa int üzerinden getirdim çok tereddüt ettim ama değdi.Eğer bütçeniz el veriyorsa melodi çikolatayı öneririm hatta geçenlerde çiçek sepetinde kampanya vardı ama her şehire gönderim yapmıyorlar 😇