Hayat123456
Ben instagramda çikolata deposu diye bir sayfa var ordan yaptırdım,pazartesi sipariş verdim bugün elime geçti ürün,klasik sütlü madlen çikolata,ben daha tadına bakmadım ama her çikolatayı beğenmeyen annem tadını beğendi.Parayı yolladıktan sonra taslak gönderip onayını alıp ona göre baskıya veriyorlar.Gayet memnun kaldım.Moli çikolata diye bir sayfa var daha uygun ama çok olumsuz yorum okudum 🤷🏼♀️