2022Mom2022 Ruveyda_baskapan başka doktor geldi betama baktı iyice düşüyor büyük ihtimal kimyasal cumartesi tekrar gel sıfırlanana kadar görelim dedi ama gitmeyi düşünmüyorum zaten ağrılarım artı kalçama kadar vuruyor adet olurum☹️
tupbebekannesi522 2022Mom2022 canım çok geçmiş olsun öncelikle. Sakın tek bir doktorla kalma ben dış gebelik şüphesi ile beş tane doktor bana dış gebelik dedi başka bir hastaneye gittim aynı gün dış gebelik olmadığını çift rahimin olduğunu söylediler başka bir doktora görün derim.
2022Mom2022 tupbebekannesi522 teşekkür ederim canım benim zaten en gazla 90 yükseldi şimdi 40 lara kadar düştü kimyasal diyolar büyük ihtimal zaten kese falan yok dış gebelikte değerler çook daha yükselip düşüyormuş bende oda olmadı zaten biraz içim rahatladı kimyasal olması
2022Mom2022 Ruveyda_baskapan inşallah bitanem ya tekrar yükselmez inşallah dış gebelikte karın ağrısı kasık ağrısı falan olmuyo heralde değilmi benim bacaklarım falanda ağrımaya başladı çünkü ister istemez tedirgin oldum
SevalBT 2022Mom2022 ben aynı dutumu yaşadım. 5 haftalıktı hamile olduğumu öğrendim ama değerim olması gibi yükselmedi hiç 134-120-167-140 gibi çıkıodu hergün. 1 hafta böyle takip edildim rahimde düzgün olmayan bir kese vardı o sebeple 6. Haftada kürtajla rahim temizlendi. Kanamayla atılamayabiliyor yani. Senin daha erken olduğu için rahimde bişey görünmeyebilir.
2022Mom2022 SevalBT bende düşüşe geçti son iki seferdir diğer ilk değerlerimde zaten az yükseliyodu farkettim bi anormallik oldunu kimyasal benim çok büyük ihtimal kuzum
Ruveyda_baskapan 2022Mom2022 dış gebelik belirtileri şudur diyemem, ama betahcg düşmesi kimyasal gebelik belirtisidir
Nsnese Canım kese var bebek yoksa kürtaj işlemi okey ama beta değeri düşüyor ve kese bebek bişey yoksa kimyasal gebeliktir küretaj olup rahmini yıpratma. Israr ederlerse başka doktora git. İnşallah geri yükselmiştir Allah gönlüne göre versin
2022Mom2022 Nsnese geri yükselmesi demek dış gebelik ihtimali oluyo ama canım benimki hep düşmeye başladı ,kimyasalla sonuçlansın bari el mahkum napalım ☹️ Ama ağrılarım hepsi birden yok oldu onu anlamadım