Bebegim0101 Elifderin34 var cnm kocaman bebisim var 8 yasinda😂 2.icin ugrasiyorum ben 7 dusuk yaptm malesef
Elifderin34 Bebegim0101 yaa çok üzüldüm rabbim bir daha yaşatmasın en kısa zamanda da olur inşallah ♥️
2022Mom2022 Bebegim0101 bende öyle düşünüyorum Sonuç çıksın başka doktora daha görümcem sinir küpüyüm şuan
Bebegim0101 2022Mom2022 vallahi hersey yapildi cnm pihtilasma cikti genimde igne kullanmama ragmen yine kalp atisi durdu.Rahim flimi cekildim rahmde perde ve basiklik vardi ameliyat oldum.Ama sebep ne kesin birsey bilmiyorz.
Ruveyda_baskapan 2022Mom2022 sakın bişe yaptırma , regl olursun zaten kimyasalsan eğer, beta hcg çıksın hemen yaz buraya sonucu
2022Mom2022 Ruveyda_baskapan tamam kuzum 9da alcaz sonucu hayırlısı bakalım inşallah doktora sataşmam kolaymı bu kadar ya herşey insanın zoruna gidiyo
2022Mom2022 Ruveyda_baskapan şimdi e nabızdan baktım dün vermiştim 80 di bi saat önce aldıkları 40 A düşmüş kuzum kimyasal olmuyomu bu ya pazartesi 90dı çarşamba 80 bugün 40 bu reziller hangi hakla kazıyalım dedi ..gidiyoruz şimdi hastaneye
Ruveyda_baskapan 2022Mom2022 kimyasalsın dış gebelikte öyle değer hemen düşmez , sen 1-2 Güne adet olur atarsın vücuttan zaten , ordan çık bi özel görün
Talihimyokbahtimkara 2022Mom2022 Kimyasal gebelik geçiriyorsun kuzum regliye dönüp vücut kendisi atacak bir işlem yaptırma kimyasal gebeliğin olayı zaten bir çok kadının hamile olduğunu anlamadan regliyle atması
2022Mom2022 Ruveyda_baskapan başka doktor geldi betama baktı iyice düşüyor büyük ihtimal kimyasal cumartesi tekrar gel sıfırlanana kadar görelim dedi ama gitmeyi düşünmüyorum zaten ağrılarım artı kalçama kadar vuruyor adet olurum☹️
ikimelekannesi___ 2022Mom2022 mutlaka başka doktora görün rahim kazımak ne ya zaten değerlerin düşüyorsa öyle bir gebelikse kendi kendine düşer ve bir sonraki gebeliğin daha hızlı bir sağlıklı gebelik olur aynı şeyi yaşadım bende