Ruveyda_baskapan bende ilk kızıma kullandım hiç böyle yapmamıştı kendim içinde aldım bebeğim içinde düşünüyordum 2 gün önce duştan sonra sürdüm yapış yapış oldum dedim Allah Allah bozuldu mu bu krem daha 3 aylık mustela güzel de bu bübchen mi bir marka var onu araştıracağım. Dalinin bebek yağını kolonyasını birde pudrasını çok beğeniyorum ben bebek ürünlerini kendime kullanmayı çok seviyorum ilk kendime alıyorum 😂