Sumiire Nskyhn 200 bile yetmez bence benim paketler 70 liydi bi paket falan kullandım diyenlere hayret ediyorum şuan tuvalete alıştı yoksa kacıncı paketi kullanırdım bilmiyorum
Nskyhn Sumiire aynısını arkadaşım da dedi daha ihtiyacın bile olabilir dedi. Ben de burada okudukça şok oluyorum acaba benim arkadaşlar mi bilmiyor ki diyorum siz de yasamissiniz
Sumiire Nskyhn vallahi ne bileyim bizim kız osururken bile sıçıyor her bezi açtığımda az da olsa bir bulaşık görüyorum yani �yle de kapatmak içime sinmiyor milletinki yapmıyorum ben bilmem 😂
Tiredshe Fazla stok yapmayın belli olmaz belki bebeğinize pişik yapabilir. Ben ilk kızımda primadan hiç memnun kalmamıştım, primada kötü bir koku preblemi var tecrübeyle sabit, sleppy öneririm.
Yaseminf Ruveyda_baskapan 1 numara 72 adet aldım herkes daha alma yeter dedi 3 numara daha çok almak lazımmış en uzun süre kullanıyormuş. 2 numara alicam yarın migrostan indirim kodum var 3 numarayı baby turco aldım ama her kullanan çok memnun anlatıyor 102 li 2 paket aldım inşallah bezler pişik falan yazmaz artık yaramazsa da dolaptan satarım napiym 1 numara kac paket alacağına bebeğinin kilosuna göre karar ver bence çünkü benim arkadaşın oğlu 4 kg ye yakın doğunca direk 2 numaradan başlamış 1 numaradan 3 5 tane kullandık dedi gunde 8 bez üzerinden hesap etmek lazimmis
Nskyhn Sumiire ama yenidoğan bebek zırt birt zaten yapar ki hepsi yapar yani. İçini bosaltirlar bence. Benim aklıma çok kullanmamak için sürekli değiştirmemek geliyor böyle okuyunca 😂
Deletedmom52620 Ruveyda_baskapan tutar canım kendim için mustela cold creamlar aldım şampuan göğüs ucu kremi aldım 340 TL ye yakın para ödedim çıktım. Bence tam takım olarak indirimli trendyol veya hepsiburadadan bakabilirsiniz. Benim arkadaşım 4 lü takımı 175 getirmişti. Veya kendi sitesinde bazen indirimi oluyor ben geçen farkettim de böyle yapış yapışlık bırakıyor sıcak olunca herhalde ilk zamanlar yapmıyordu.
Ruveyda_baskapan Deletedmom52620 valla ben mustela almak istiyorum annem diyor ki dalin al, civcivden şaşma ahahahahahaha
Deletedmom52620 Ruveyda_baskapan bende ilk kızıma kullandım hiç böyle yapmamıştı kendim içinde aldım bebeğim içinde düşünüyordum 2 gün önce duştan sonra sürdüm yapış yapış oldum dedim Allah Allah bozuldu mu bu krem daha 3 aylık mustela güzel de bu bübchen mi bir marka var onu araştıracağım. Dalinin bebek yağını kolonyasını birde pudrasını çok beğeniyorum ben bebek ürünlerini kendime kullanmayı çok seviyorum ilk kendime alıyorum 😂
Ruveyda_baskapan Nskyhn abi herkes bişey diyo , demek poposu büyük bebek ve poposu küçük bebek var ahahahaah
DerinKoss Ruveyda_baskapan Normalde stokçu değilimdir ama hep indirimde yakaladım yakaladım aldım ya iyi ki de aldım her şeyin fiyatı aşırı artıyo sonuçta 😅 Faydasını 1 Temmuz itibariyle görmeye başlıcam İnşallah 😂
Nskyhn Ruveyda_baskapan hahahah evet o yüzden ben de kimseyi pek dinlenmeden yakın arkadaşlarımın dediğine göre.hareket ettim 😂 burada okuyunca kafam karışıyor 😂
MeyraRana Ruveyda_baskapan vala cnm yanlış anlama ama bez stoğu asla yapma ben sleppy denedim çok taşırıyor Jenny welly kullandım pişik yaptı soffia da öyle molfiks desene çocuğun bi işemesinde leş gibi koku sarıyor aynı aşırı kaka yapmış gibi şuan önlem kullanyrm çok memnunum denemediğim bez kalmadı diyebilrm. Bide ben 2 ve 3 numarayı 1 aylığa kadar kullanabildim şuan 2.5 aylık bebem var 5.5 kilo 4 numara kullanyrm.
Ruveyda_baskapan MeyraRana aynen aynen stok mantıklı değil ben 1 ve 2 bedenden 2şer paket alacağım sadece
Ruveyda_baskapan DerinKoss heee ay doğum olsun , zam olmasın 😂😂😂 hadi hayırlısıyla kucağına al inşallah