Rav-Ebu BrcnSym ikinci hamileliğim ilk hamileliğimde sezaryen oldum isteğe bağlı o yüzden bu da sezaryen 🤷♥️
Elvanguzel BrcnSym ayy bende iple çektim -100 ü şimdi 86 günümüz kaldı bile erken de olursa daha erken tabi maşallah sizede hepimize inşallah pozitif doğum hikayeleri yazmak nasip olur 🥰