BrcnSym Hep görürdüm bu postu sıra bize ne zaman gelecek diye iple çekerdim🥰. Çok şükür bu postu atmak nasip oldu🥳. Darısı doğum hikayemi yazmaya inşallah 🤲. Sizlerin kaç günü kaldı güzel anneler 💕
Rav-Ebu BrcnSym ikinci hamileliğim ilk hamileliğimde sezaryen oldum isteğe bağlı o yüzden bu da sezaryen 🤷♥️