CansuDRY Elif0080 “Hamile” adı altında satılan şeyler çok gereksiz geliyor bana. Normal zamanda da giyilebilecek göğüs altından oturtmalı çok güzel elbiseler var mağazalarda. https://ty.gl/lere9qgcyl Misal böyle bir kesim normalde de giyilir hamilelikte de.
Ardicinannesi mercimegin_annesiii s yi denemedim ben m ve L bedeni sipariş etmiştim bi fark yoktu arasında az bişey oynuyor sonradan m daha uygun olur diye m kalsın dedim 😊
Elif0080 izobellaaa-_- Evet Ankarada’yım.. Dün Karum’a baktım abiye için ama kafama göre birşey bulamadım. Karın üstündeki dikişleri beni çok rahatsız etti😔Gögüs altından dikişli elbise hiç yoktu. Normal elbiseleri giyince büyük beden giyiyorsun karnımı acıtmasın diye bu sefer üst kısmı çok büyük oluyor 😬 likralı elbiseler de çok çirkin oldu yani önde bir top arkada bir top 🙈😂 bu yüzden diktirmeye karar verdim.. Zaten nikah gündüz açık hava kokteyl olacak. Abiye çok ağır kaçar
izobellaaa-_- Elif0080 ulus saman pazarında çok güzelll abiyeler buldum bende son bir ayımda giyeceğim bayıldım oraya bi bakın😃😃
Elif0080 Deletedmom_110 Hakikaten çok sıkıntılı birşeymiş.. Ya ben birde takıntılıyım kıyafet konusunda. Muntazam dursun oram buram förtlemesin kaliteli olsun istiyorum. Ama yok yok yok saçma sapan şeyler.. Elbiseye bakıyorum önden bakıyorum çook güzel ama saçma sapan bir yerinde dekolte yırtmaç falan. Düz bir elbise kalmamış 🤷🏻♀️ dün hamile elbisesi bakıyım dedim bildiğiniz nişan elbiselerini renkli gelinlikleri gösterip bu çok güzel oldu diyorlar resmen çekemeyen elti mod on olarak düğüne gidicem bunlar yüzünden 😂😂😂
Elif0080 derin1derin İkisi de çok güzel 😍😍 top gibi karnı olanlara çok yakışır bence.. Bu tarz elbiseler denedim haftasonu ama hiç hoş durmadı bende basende var biraz 🙄😬
Kartaaneesiii Canım bende 32 haftalıkken düğüne gittim yakın arkadaşımın ama hamile abiye diye bir şey asla bulamadım onun yerine göğüs altından bollaşsan modeller tercih ettim bir beden de büyük alınca gayet güzel oldu
Evhamlianne92 Elif0080 Hangi sehirde yasiyorsunuz? Ben kiz kardesimin nikahi icin Gusto’dan aldim hem cok rahat ettim hemde %50 indirim vardi
Elif0080 Evhamlianne92 hem Ankara hem İstanbul’da yaşıyorum 🙈 Gusto’ya şimdi baktım nasıl aklıma gelmedi hayret bişey🙄 2 elbise sipariş ettim.. Eğer olmazsa Gustodan 1 2 ürün favorilerim ordan alıcam.. Dikişsiz çok güzel modeller var 😍
Elif0080 https://ty.gl/0myhk9uyvn https://ty.gl/9d0cv9977v Bu iki elbiseyi aldım.. İnşallah güzel olur ☺️
hulyaca Elif0080 seçimleriniz çok güzel 😍😍 bende Eylül de 28 haftalık olacağım. Düğün yaklaşınca alırım artık kaç kilo olurum bilmiyorum 🫠 çünkü şu an bile 72 kiloyum 19. Haftamda 🙈
Elif0080 hulyaca 😍😍 Sağlıkla kucağınıza alın inşallahhh çok teşekkür ederim 🥰 kilo önemli değil önemli olan ikinizinde sağlıklı olması 😍😍 bende 1.50 boyumla 64 kiloyum şuan 😬😬😬😂