Elif0080 Kızlar 1 ay sonra kaynımın düğünü ve kınası var.. Malum hamilelikten dolayı hiçbir elbisem olmuyor. İnternetten de baktım ama pek birşey bulamadım 😔 bana önerebileceğiniz bir marka veya model var mı? Sizler hamileyken düğünlerde ne giydiniz??
Ozge Elif0080 ablam benim düğünümde 25 haftalık hamileydi. Belden bollaşan bir abiye almıştı çarşıdan.
mercimegin_annesiii Elif0080 aynı dert bendede var bayram haftası için bakıyorum 8 aylık bitecek tulum baktım ben karar veremedim ama https://ty.gl/l1ps5ivpo5
derin1derin Elif0080 ay tam olarak aynı konudan muzdaribim kaç gündür bakıyorum ben de şu iki modeli Çok beğendim, pembe de hamile giyenler de olmuş hoş duruyor gerçekten, büyük beden alınarak giyilebilir, sanırım bunları alacağım ben🫣 https://ty.gl/dahda2u4j9 https://ty.gl/4ns2sx4iwo
Elif0080 mercimegin_annesiii Tulum çok tatlıymış gerçekten 😍 evet hamile şık giyim malesef sıkıntılı birşey
Elif0080 mercimegin_annesiii Teşekkür ederim önerileriniz için 🙏🏻 benim boyum biraz kısa 🙈😂 o sebepten uzun elbise almak istemiyorum çünkü yüksek topuk giymeyince kaldıramıyorum elbiseyi.. Sanırım midi boy birşeyler bakıcam ☺️
Ardicinannesi https://ty.gl/ow9k5ew6eu Gayet esnek kumaşı hamile için çok kullanışlı en azından bi deneyin fikir olsun 🥰
nnnaaz İki ayrı düğüne gittim turuncu trendyoldan siyah zaradan ama trendyolda çok seçenek var İlla abile olmayacaksa böyle elbiseler bile olur bence https://ty.gl/617t798kyp https://ty.gl/xq48kezgxc
hulyaca nnnaaz ayy turuncuya bayıldım çok yakışmış size de 🧿😻 ben de Eylül’de kız kardeşimin düğünü için bakıyorum. O zamana 28 haftalık falan olacağım. 😊
nnnaaz hulyaca çok teşekkür ederim 🌸 https://ty.gl/pkxyzxomkw Gerçi bitmiş ama eylüle kadar belki gelir
Elif0080 derin1derin İkisi de çok güzel 😍😍 top gibi karnı olanlara çok yakışır bence.. Bu tarz elbiseler denedim haftasonu ama hiç hoş durmadı bende basende var biraz 🙄😬
Elif0080 izobellaaa-_- Evet Ankarada’yım.. Dün Karum’a baktım abiye için ama kafama göre birşey bulamadım. Karın üstündeki dikişleri beni çok rahatsız etti😔Gögüs altından dikişli elbise hiç yoktu. Normal elbiseleri giyince büyük beden giyiyorsun karnımı acıtmasın diye bu sefer üst kısmı çok büyük oluyor 😬 likralı elbiseler de çok çirkin oldu yani önde bir top arkada bir top 🙈😂 bu yüzden diktirmeye karar verdim.. Zaten nikah gündüz açık hava kokteyl olacak. Abiye çok ağır kaçar
Deletedmom_110 Elif0080 pazar günü düğün var 36 haftalığım aynı dertten muzdaribim bulamıyorum abiye elbise bana göre hiçbirşey yok
Elif0080 Deletedmom_110 Hakikaten çok sıkıntılı birşeymiş.. Ya ben birde takıntılıyım kıyafet konusunda. Muntazam dursun oram buram förtlemesin kaliteli olsun istiyorum. Ama yok yok yok saçma sapan şeyler.. Elbiseye bakıyorum önden bakıyorum çook güzel ama saçma sapan bir yerinde dekolte yırtmaç falan. Düz bir elbise kalmamış 🤷🏻♀️ dün hamile elbisesi bakıyım dedim bildiğiniz nişan elbiselerini renkli gelinlikleri gösterip bu çok güzel oldu diyorlar resmen çekemeyen elti mod on olarak düğüne gidicem bunlar yüzünden 😂😂😂
Ardicinannesi mercimegin_annesiii s yi denemedim ben m ve L bedeni sipariş etmiştim bi fark yoktu arasında az bişey oynuyor sonradan m daha uygun olur diye m kalsın dedim 😊