JJ19 seni korkutmak istemem malesef ama hamileliğimde 2 kez tansiyonum yukseldi biri 16. Haftamda biri 19. Haftamda öğürme ve kusma çok yaşadım o sürede 19. Haftamda olanda nişanım geldi malesef ve açılmam falan olmuş 20. Haftamda da acil dikiş atıldı bana rahim ağzı yetmezliği tanisi koydu doktorum biraz daha bekleseymisim erken doğum ile bebeğimi kaybedecektim bence doktorunuza anlatın bu durumu önemli olabilir ben bu rahim boyu kısalması olayı olunca doktora sordum neden oldu diye öğürme ve kusma olduğu için o tetiklemis olabilir demişti