Hamilelikte tansiyonum çok fazla oynuyor kizlar, bu da bende kusma yapiyor ama çok fazla (igrendirdiysem özür dilerim) oluyor kusma midemde hiç bir şey kalmasa bile davam ediyor ve bu sirada karnim dehşet kasiliyor sıkılıyor. Yüzümdeki damarlar bile patliyo ama kendimi durduramayirom asla . Bebege bir şey olur mu bu kasilmadan ?