Mihra normalde düzenli mi oluyorsun peki? Ben yıllarca doktor doktor gezdim bir kitaplık tahlillerim var 3 3 bucuk ayda bir adet olurdum devamlı da test yapardım çıkmazdı vi sivilce için doktora gittim hop hamileyim inş gönlüne göre olur hamilesindir ama adet gecikmesi mevsimsel beslenme sekli genetik vs olabilir