Yengecc33 Niloyaveannnesi bende 6 ay sultan hanıma gittim kalabalığından ve hasta profilinden dolayı doktor değiştirdim.
Htce1 Niloyaveannnesi Bende forum yaşama gidiyorum Gülay hanıma uzun uzun bakıp inceliyor hiç aceleci de davranmıyor çok memnunum bir bakın isterseniz
Betul24 Ben de Mersin’de yeniyim ama herkes bize forum yaşamdan sultan hanımı önerdi oraya gidiyorum ve çok ilgili memnunum yani bi sıkıntı yaşamadık