1erkekkannesiiii busetekerr ah canım benim çok üzüldüm çok geçmiş olsunn. Ve yeniden hayırlı olsun 🙏 Bu kez yüzün gülsün insallah bende bir kayıp sonrası bebeğimi bekliyorum sağlıkla gelsinler 💜💜
busetekerr 1erkekkannesiiii Çok teşekkür ederim sana da çok geçmiş olsun canım Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hayırlı olsun 🙏🥰😘
melegimhosgeldin1 Mayıs 24 de bende gelişimi durduğu için düşük yaptım Şükür şuan 8+2 haftalık hamileyim sağlıklı gelsin bebisler
busetekerr melegimhosgeldin1 Çok geçmiş olsun hayirli olsun dilerim Rabb’im ki sağ salim kucağımıza almayı nasip eder 🙏❤️