Kızlar merhaba daha önce de yazmıştım bebeğim 8 haftalık olması gerekiyor doktor muayene etti ama 5-6 haftalık gözüküyor diye. Bugün kontrolüm vardı geldim normalde şuan 10+3 olmam gerekiyor ama 5+6 diye gözüküyor bebek gelişmiyor galiba ne yapılacak ne olucak bilmiyorum doktoru bekliyorum kontrol edicek sonra kürtaj mi olucam karar vericek başına aynı olay gelen var mı ne oldu merak ediyorum korkuyorum da.Doktorum istersen 1 hafta daha bekleyebiliriz dedi bende beklemek istiyorum ne yapmalıyım bilmiyorumm