elifgenc doktorum nagihan hanımdı. Suni sancı aldım çünkü 40 haftayı geçmiştim ama sancılarım düzenli değildi. 1,5 saat suni sancı aldım. Sonra sancılar düzene girince kapatıldı. Sürekli nst de değildim. Pilates yaptım, duşa girdim. Yürüyüş yaptım. Tabi ara ara bebeğin kalp atışını dinliyorlar 🤭