Kuzeyn_annesi yok eski binada odalar farklıydı yeni binada aynen dediğin gibi düzenleme oldu, ama güncel bilgim yok
2,5 sene önce yenidoğan ekibi ve hemşireler gayet iyiydi, çok yardım ettiler, ama ben çıkışımızı yapan çocuk doktorunu sevmemiştm baştan savma ilgilendi, yine o denk gelmez umarm diye dua ediyorm bebişimde kilo kaybı olmuştu ama bana bilgi vermeden taburcu etti yani mama desteği için katiyen hayır dedi ama 2 gün sonra kontrole gidince sınırda kilo kaybettiğini öğrenmiştk boşuna bişi sürekli tahlillerle uğraştrdı taburcu ederrken bilgi verse böyke olmcktı, onun harici hiçbir olumszlk olmadı hatta benm odam çok küçüktü değişklk talep ettm odayı da değiştrmşlerdi