ozge2306 1234momsss günde iki tane içilmesi normal ama sizin yerinizde olsam dayanmaya çalışırım bebeğe ne gibi zararlar verir bilemiyoruz ilaçların
ozge2306 1234momsss bende çok şiddetli diş ağrısı çekiyorum ama içmiyorum ne olur ne olmaz diye. Ama dayanamıyorsanız içeceksiniz yapcak bişe yok geçmiş olsun😌