1234momsss parol gebelikte en zararsız ilaç, migrenim olduğu için hergün günde 3 tane parol içtiğimi hatırlıyorum çok şükür bi kaç aydır ağrım olmuyor içmedim ama 5. Ayıma kadar her gün bazen günde 4’e bile çıktığı oldu bebeğe zararı yok diye biliyorum