hulya_6363 Nsnese evt bnm riskli ameliyatim vardı rahimle ilgili onu yaptı çok memnun kaldım ve gebelikte de onun takibindeyim işte tek sorun çok yoğun bir doktor .
teachervera Nsnese Ne kadar saçma ama ya ben çok rahatsız oldum bu durumdan zaten aşırı yoğun ağzını bıçak açmıyor bilgi vermiyor
Nsnese teachervera 2 saat beklersin içeride 3 dk durursun bakar hiç konuşmaz buz gibi. Mesajlara da asla cevap vermez tarzı bu başka Dr a gidin